جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
کلینیک دکتر دل آرام

ایمپلنت ارزان در تهران

5/5 - (2 امتیاز)

احتمالاً شما نیز به تبلیغاتی همچون ایمپلنت ارزان در تهران بر خورده باشید. در حقیقت بسیاری از افراد با دیدن ارقام مربوط به ایمپلنت دندان قید این عمل جایگزینی دندان از دست رفته را می زنند اما اندکی بعد و با مشاهده چنین تبلیغاتی دچار این ابهام می شوند که آیا ایمپلنت ارزان امکان پذیر است یا خیر؟

حقیقت این است که برخی کلینیک ها با عناوینی چون ایمپلنت ارزان در تهران یا هر شهری سعی دارند جلب مشتری کنند اما دلایلی وجود دارد که دور این روش ایمپلنت خط کشیده شود.

کیفیت مواد به کار رفته

یکی از مهمترین دلایل درباره باطل بودن تبلیغانی همچون ایمپلنت ارزان در تهران به مواد بی کیفیت و نامرغوب به کار رفته در این ایمپلنت ها باز می گردد که در بازه زمانی طولانی مدت می تواند شما را دچار مشکلاتی همچون شکستن ایمپلنت، عفونت و  مواردی از این دست کند.

بیشتر بدانید: بهترین متخصص ایمپلنت

راه هایی برای کاهش هزینه ایمپلنت دندان

تخصص و دانش

دیگر عاملی که در ایمپلنت ارزان در تهران می تواند تحت حاشیه قرار گرفته، کاهش یابد یا اصلاً وجود نداشته باشد، همکاری با افراد غیرمجرب در آن دست کلینیک های دندانپزشکی است که چنین تبلیغاتی را منتشر می کنند. در حقیقت این افراد به دلیل عدم تخصص هزینه و دستمزدی کمتر دریافت می کنند.

انجام ایمپلنت توسط افراد فاقد تخصص می تواند عواقب خطرناکی به همراه داشته باشد. این نکته را در نظر بگیرید که کاشت ایمپلنت دندان یک روش بسیار تخصصی و حرفه ای است، بنابراین حتماً در نظر بگیرید که درمان خود را به دست افرادی متخصص انجام بدهید تا بدون هیچ گونه عوارض و آسیب، بهترین نتیجه حاصل شود.

راه هایی برای کاهش هزینه ایمپلنت دندان

اگرچه تبلیغاتی همچون ایمپلنت ارزان در تهران یا هر شهر دیگری واقعیت ندارد اما با به کار بستن روش هایی می توانید هزینه ایمپلنت دندان خود را کاهش بدهید.

یکی از مهمترین مواردی که کاهش هزینه در ایمپلنت را برای شما رقم می زند، استفاده از بیمه درمانی یا بیمه تکمیلی است. از آنجایی که ایمپلنت دندان یک روش کاملاً درمانی به شمار می رود، به همین جهت اکثر بیمه ها تعرفه هایی برای درمان ایمپلنت را برای بیمه شدگان خود در نظر می گیرند.

اصول بهداشت در ایمپلنت

اصول بهداشت در ایمپلنت

در حقیقت مهمترین مورد برای در ایمپلنت ارزان در تهران نبود بهداشت و تخصص است. این نکته را در نظر بگیرید فارغ از اینکه ایمپلنت کجا انجام شود، بعد از اتمام درمان، رعایت درست و اصولی بهداشت دهان و دندان بسیار دارای اهمیت است.

در صورت عدم توجه به این موضوع، بیماری و عفونت در دهان و دندان شما گسترش پیدا خواهد کرد و بدین ترتیب احتمال پس زدن ایمپلنت دندان و تحمیل هزینه های مضاعف، وجود خواهد داشت.

راه های جایگزین برای ایمپلنت

ممکن است فرد به هیچ عنوان امکان پرداخت هزینه های ایمپلنت دندان را نداشته باشد اما باز این توجیهی برای رفتن به سمت تبلیغاتی چون ایمپلنت ارزان در تهران نیست.

اگر هیچ کدام هزینه های ایمپلنت برای شما سنگین است و بیمه نیز کمکی نمی کند، می توانید راهکار های دیگری را امتحان کنید. این جای دندان نباید خالی بماند، نه فقط از منظر زیبایی که از منظر سلامت فک. اگرچه ایمپلنت بهترین روش برای جایگزینی دندان از دست رفته است اما روش های زیرا هم می توان به عنوان درمان جایگزین برای ایمپلنت در نظر گرفت:

  • بریج دندانی: منظور از بریج دندان یک پل است که شامل یک تا چند دندان مصنوعی می باشد.
  • پروتز کامل دندان: زمانی که بیمار تمام دندان های خود را از دست داده باشد، می تواند از این روش نیز استفاده نماید.
  • پروتز موقت: منظور از پروتز موقت همان دندان مصنوعی می باشد که به طور مستقیم جایگزین دندان از دست رفته می شود.

بیشتر بدانید: مدت زمان ایمپلنت فوری

راه های جایگزین برای ایمپلنت

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد در مورد ایمپلنت ارزان در تهران صحبت شود؛ همانطور که گفته شد، توسل به چنین تبلیغات توخالی راهکار کاهش هزینه ایمپلنت نیست بلکه مهمترین مواردی که می تواند به کاهش هزینه این درمان به شما کمک کند، این است که در ابتدا یک متخصص ایمپلنت خوب را انتخاب کنید.

در کنار بهره گیری از متخصص مجرب، می توانید از بیمه بهره بگیرید اما در صورتی که بیمه کار ساز نبود می توانید به روش های جایگزینی که عنوان شد روی بیاورید. همچنین برخی از مطب ها نیز از امکان پرداخت اقساطی استفاده می کنند که این مورد نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

در کلینیک دکتر محمد رضا دل آرام متخصص جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی خدمات درمانی ایمپلنت دندان، جراحی های پیشرفته لثه ، لمینت دندان  ، طراحی لبخند و دیگر خدمات دندانپزشکی با بالاترین سطح کیفیت به شما ارائه میشود .

برای تنظیم زمان پذیرش و وقت معاینه میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پیمایش به بالا